Jag har precis gjort klart examinationen i Psykologin, har dock inte fått betyget än - men det känns så jäkla bra ! Äntligen är det ur världen. 
 
Jag ska snart pallra mig vidare till min läkare på BUP och snacka lite med henne. Hur konstigt det än låter så känns det nästan naturligt att åka dit för att träffa henne och inte Ida, jag måste säga att bara det känns ganska skönt. När jag kommer hem sen har jag hur mycket Engelska som helst att göra och ovanpå det två prov - med deadline ikväll. Det kanske råkar vara så att jag har glömt bort Engelskan, vilket inte är jättebra. Men men, det är inte mycket mer att göra än att gilla läget och göra den.
 
I övrigt rullar livet på, maten är dock lite jobbig. Men jag tänker att det inte är så mycket mer att göra åt det än att deala med det. Jag vet inte om jag har sagt det (inte för att det spelar någon roll egentligen) men jag älskar att göra naglar. Mina egna då. Så det kan jag säga, det är ett skitbra tips för den som vill bli lite distraherad. Jag kan kanske dela med mig lite sen när jag har tid, men just nu har jag inte det. Dags att knyta skorna och gå till tåget - Ciao !

Kommentera

Publiceras ej