Som ni ser har jag ändrat en del i designen, ganska förvånad att jag kunde göra det själv alltså. Det gick nästan felfritt, tills jag insåg att jag har lyckats ändrat både länktexten och "tryck-här-för-att-kommentera-texten" till vit, vilket innebär att man inte ser den. Kruxet är nu att jag inte hittar stycket som man ändrar det i, har letat i en halvtimme nu. Så medans jag försöker hitta det stycket för att ändra färgen till synlig kommer jag skriva ut hela länkadresser och göra mellanrum i mejladressen när jag skriver den. För att kunna hitta "tryck-här-för-att-kommentera-texten" får ni markera där man vanligtvis trycker (längst ner i högra hörnet på varje inlägg). Ursäkta krånglet, men jag skyndar mig !

Här har ni min mejladress (dock med mellanrum)
detforflutna @ live.se

Kommentera

Publiceras ej