Den här skiten tar kooool på mig !
Jag är just nu på Kreta med mamma och packet, har varit här i tre dagar nu och åker inte hem förens på fredag. Visst, jag skulle kunna flytta hit och spendera resten av mitt liv här, men just nu är det den där jääävla matångesten som dödar mig. Som sagt så är jag inte här själv och kan därför inte hantera maten som jag vill, men jag har faktiskt funderat på flera gånger att säga att jag är sjuk så jag slipper äta och kan komma med både den ena och den andra ursäkten, men när allt kommer omkring så känns det faktiskt ganska bortkastat. Men samtidigt så, jag vet inte, jag vet helt enkelt inte bara om jag tycker att det är värt att gå upp så mycket i vikt som jag har räknat med att jag kommer göra. Fast å andra sidan så vet ju ni lika mycket som jag att jag vet exakt hur man går tillväga för att gå ned de kilona igen. It's simple as fuck. 
Det här suger.
---
Men för att vara lite positiv iallafall så kan jag säga att jag förmodligen har skaffat mig lite kontakter här ifrån tills jag kommer hem, vilket betyder att  jag i så fall har möjligheten att jobba här nere hela nästa sommar - det vore grymt ! Tjejen jag har pratat med är svensk och jobbar på ett svenskt Café bara trettio meter ifrån vårat hotell, och det är i så fall där jag kommer hålla hus. Dock är det så himla mycket jag vill göra nästa sommar/år, så jag vet varken om jag kommer ha tid eller råd, but I'm working on it !
---
Aja, nu är det färdigpredikat (tacka Frida för det ordet) för den här gången, det är väl inte jättepassande att grotta ned sig alldeles för mycket dessa dagar - dock är det svårt att göra annat. Det ska bli spännande att se vilket skick jag kommer hem i (förmodligen 10kg tyngre i den här takten), men det kan bara tiden utvisa.
 
Peace out buddies

Kommentera

Publiceras ej