Okej, detta är dealen;
Så länge jag inte skriver att jag är död så är jag inte det, även fast det kanske verkar så. Jag kan inte direkt skylla på att jag har för mycket för mig för att inte kunna uppdatera, jag har väl mer kommit till en fas i livet där jag inte behöver bloggen så som jag behövde den förut. Jag kommer inte göra mig av med den, den kommer förmodligen fortfarande finnas kvar när mitt bäst-före-datum hat passerat, detta är en del av mig som jag inte bara kan kasta i sjön. 
Vad har jag haft för mig då ?
Jag har hållit i min första föreläsning, vilket verkligen var en upplevelse utöver det vanliga. Jag har både börjat och nästan slutat med cheerleadingen igen, ("The grand final" är imorgon vilket är DM, och efter det är jag åter igen pensionerad. Inga kommentarer, tack ! ;-)) iallafall som aktiv. Jag gör mitt YTTERSTA för att få Erin Merryn till Sverige, vilket är mycket svårare än vad jag trodde. Förhoppningsvis åker jag till Australien i september och träffar henne i samband med ett av hennes "föredrag". (Kommer inte på det rätta ordet just nu.) Och ja, jag har väl mer eller mindre insett att mitt uppdrag är att få Erin's Law till Sverige, och jag kommer verkligen göra allt som står i min makt för att det ska ske. 
 
(Saxat ifrån min instagram, @committed_to_recovery)
 
Det var nog allt för tillfället tror jag, har en del att stå i inför imorgon så det är dags att fortsätta !

CHEERS !

Kommentera

Publiceras ej