Det var den julen, det.
Och ärligt talat så har julkänslan fortfarande inte infunnit sig. Men vad gör väl det; snön ligger på marken; det är kallt som satan och allt vad heter julmat är över för den här gången ((THANK LORD) det fascinerar mig att alla Sveriges högtider går i samma matanda, jag menar vad är det för speciellt med sill och potatis ? Inget. Och jag förstår heller inte varför ingen ändrar på det - varför jag inte har ändrat på det.). 
Och som alla andra gånger så lider året mot sitt slut så här efter juletider, vilket inte heller är ett undantag det här året. Det betyder också att jag i dagarna kommer ta mig ann att skriva en så kallad årsresumé, inte för att det i stunden är så himla roligt, men det är mer uppskattat längre fram så vad gör man väl inte. Ironiskt nog så ligger förra årets årsresumé fotfarande kvar på startsidan, men vad gör väl det, det visar bara att jag har haft annat för mig. Eller något sånt...
 
Stay tuned.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej