Jag tänker här med göra det aktuellt att jag - från och med idag - heter Nattuggla i mellannamn.
Jag fattar inte. Jag är alltid som mest produktiv fr.o.m 00.00 och framåt. Jag får alltid mer gjort under tre timmar på natten än vad jag får under tio timmar på dagen, är inte det ganska galet ? Visserligen har jag vänt ganska ordentligt på dygnet just nu, men det har faktiskt inte så stor betydelse. Jag kommer alltid upp med alla otroligt genialiska (det var ett svårt ord, förmodligen felstavat) planer och kommer på bästa konceptet för både det ena och det andra (för övrigt så missbrukar jag ordet koncept) efter eller runt midnatt. Om jag ens vill försöka sova innan tolv ? Nej. För då kommer jag inte ha några som helst planer eller koncept att rota lite lagom i under dagen. Redan nu har jag t.ex. rensat ut gamla nagellack, målat naglarna, skrivit det här och jag håller på att bubbla över av idéer för framtida föreläsningar och projekt; vi snackar alltså i den mån att jag kommer ha glömt allt innan jag ens har hunnit skriva ner hälften. Å andra sidan, eftersom detta är det enda jag har gjort hittills, så kanske ni förstår hur otroligt händelselösa mina dagar är ATM.
JAG HAR DET !
Jag borde skaffa mig en assistent som skiftar 00-09 då arbetsuppgifterna går ut på att formulera och skriva ner allting som dyker upp i mitt huvud ungefär då, detta ska vara renskrivet och utprintat 09.00 morgonen där på. Och självklart strukturerat och lika formuleringar som jag själv hade använt. Med tio minuters genomgång mellan 00.00-00.10. Någon som är frivillig ?
 
 
För övrigt är detta inte en struktur enligt min standard för den som vill anteckna och få A+ på Blivande-assistent-provet som äger rum om si sådär 10 timmar; jag har annat att prioritera såhär på kvällskvisten som min blivande assistent kommer få stå i fr.o.m imorgon.
 
CHEERS
 
"A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing"

1 kommentarer

molly

13 Nov 2013 08:54

jag antar utmaningen ;) får jag plus poäng om jag har med mig diggestivkex med chokladbotten^^

Svar: Hahaha, oh yes ! Ska vi säga samling i provlokalen om 15 min ? :-*
Emelie

Kommentera

Publiceras ej