När idétorkan på projektet - som jag för övrigt hade tänkt att boosta riktigt ordentligt idag - är lika med hundra så har jag istället tagit mig an att möblera om i min alldeles för fyrkantiga och väldigt dåligt planerade lägenhet.
För tillfället är det som att jag bara har flyttat allting ett steg åt höger, vilket bara gjorde det hela värre. Men jag jobbar på det. Syftet var alltså att komma med lite nya idéer att som sagt boosta projektet med, men det blev snarare tvärt om - jag är helt slut. Träningen för veckan: Check ! Inte för att jag vanligtvis tränar under veckorna, men det kändes bättre att skriva så, haha.  Någonting som jag där emot har kommit till insickt med är att jag måste ta mig till IKEA och göra av med lite pengar för att detta ska funka fullt ut, men när allt kommer omkring så är ju det bara roligt !
 
 
 
CHEERS
 
"We must be willing to let go of the life we have planned, so as to have the life that is waiting for us."

Kommentera

Publiceras ej