När döden känns som enda utvägen, då är det fan inte roligt längre.

5 kommentarer

Helle

17 Jun 2012 19:15

Nej, då är det verkligen inte roligt. Men du ska verkligen inte dö nu och att du tänker att det är den enda utvägen betyder som tur är inte att det ÄR den enda utvägen.



Jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver för att konfronteras med de hemska saker du blivit utsatt för och att du inte behöver leva länge med dessa fruktansvärda självmordstankar.



Kramar

SARA'S HEMLIGHETER - att överleva våldtäkt

26 Jun 2012 19:14

stay strong <3

Svar: Jag jobbar på det.Tack för att du finns <3
Emelie

E M M E L L Y

29 Jun 2012 01:00

snälla vännen, tänk inte så! tänk aldrig så, även om livet kan vara så otroligt otroligt påfrestande, jag vet, tro mig - så ska man aldrig tänka så, man måste fokusera på det som är positivt, tänka på det och le. Även om det ibland är svårt, kämpa!

Svar: Vad gullig du är - jag ska göra mitt bästa !
Emelie

Emma

01 Jul 2012 22:36

Vet hur det känns tyvärr .. Hoppas det är bättre med dig idag!

Massa kramar

Kommentera

Publiceras ej