Sen jag uppdaterade här sist har jag både hunnit prata med min mentor "Anna", bokat upp kuratorn (som här kommer heta Mia) och varit på möte - är jag inte grym !? Var på mötet idag, å shit vad nervös jag har varit - sen i fredags ! Helt galet, har knappt sovit någonting och varit totalt okoncentrerad. Men det var inte så farligt egentligen, mest allmän check, men det var ändå skitjobbigt. Varför jag var så nervös berodde på att Mia visste redan innan anledningen till varför jag var där, och jag var rädd för att hon skulle gå in på "det" på en gång. Varför hon visste innan var för att när jag berättade för Anna skrev jag det som ett brev, som hon i sin tur (ja, jag hade okejat) lämnade till Mia. Det var för att jag skulle "slippa" berätta allting igen, vilket var jätteskönt. Någonting som också underlättade för mig var att Anna var med på mötet, som back-up liksom.;) Nej men allvarligt, det är något speciellt med henne. Jag får ett helt annat lugn när hon är med, hon verkar kunna "kontrollera" mig på ett sätt som ingen annan kan, åt det positiva hållet såklart. Hon måste ha övernaturliga krafter alltså.;) För övrigt gick det väl bra tror jag, hon verkade vettig. Hon vet vad hon pratar om, och hon vet, förhoppningsvis, vad hon håller på med. Så jag får hoppas att det den här gången urartar sig till något positivt och något som håller i längden, men det beror väl också på hur jag hanterar situationen och vilken inställning jag har. Vi får helt enkelt vänta och se. Jag återkommer.:)

Kommentera

Publiceras ej